1. Flux lumineux (F)
A summa di l'energia emessa da a fonte di luce è ricevuta da l'ochji umani hè u flussu luminosu (unità: lm (lumen)). In generale, u più altu u putere di u listessu tipu di lampa, u più grande u flussu luminoso. Per esempiu, u flussu luminosu di una lampada incandescente ordinaria 40 hè 350-470Lm, mentre chì u flussu luminoso di una lampa fluorescente ordinaria 40W di tubu drittu hè di circa 28001m, chì hè 6 ~ 8 volte di lampa incandescente.
2. Intensità luminosa (I)
U flussu luminosu emessu da a fonte di luce in un angolo solidu unità in una direzzione data hè chjamatu intensità luminosa di a fonte luminosa in quella direzzione, è indirettamente chjamatu intensità luminosa (unità hè cd (candela)), 1cd = 1m/1s .
3.Illuminance (E)
U flussu luminosu ricevutu per unità di zona illuminata hè chjamatu illuminance (unità hè 1x(lux), vale à dì, 11x = 1lm/m². L'illuminazione di terra à meziornu cù una forte luce di u sole in l'estiu hè di circa 5000lx, l'illuminazione di terra in un ghjornu soleatu). in l'invernu hè di circa 20001x, è l'illuminazione di a terra in una notte di luna chjara hè di circa 0,2lX.
4.Luminance (L)
U splendore di una fonte di luce in una certa direzzione, l'unità hè nt (nits), hè u flussu luminosu emessu da l'unità di zona prughjettata è l'angolo solidu unità di a fonte di luce in quella direzzione. Se ogni ughjettu hè cunsideratu cum'è una fonte di luce, allora a luminosità descrive A luminosità di a fonte di luce, è l'illuminanza tratta solu ogni ughjettu cum'è l'ughjettu illuminatu. Aduprate una tavola di lignu per illustrà. Quandu un certu fasciu di luce colpisce una tavola di legnu, hè chjamatu quantu illuminazione a tavola hà, è quantu luce hè riflessa da u tavulinu à l'ochju umanu, hè chjamatu quantu splendore a tavola hà, vale à dì a luminosità. hè uguali à l'illuminanza multiplicata da a riflettività, in u stessu locu in a listessa stanza, un pezzu di tela bianca è un pezzu di L'illuminazione di u mercatu neru hè listessu, ma a luminosità hè diversa.
5.Efficacia luminosa di a fonte di luce
U rapportu di u flussu luminosu tutale emessu da a fonte di luce à a putenza elettrica (w) cunsumata da a fonte di luce hè chjamata efficienza luminosa di a fonte di luce, è l'unità hè lumens / watt (Lm / W).
6.Température de couleur (CCT)
Quandu u culore di a luce emessa da a fonte di luce hè vicinu à u culore radiatu da u corpu neru à una certa temperatura, a temperatura di u corpu neru hè chjamata temperatura di culore (CCT) di a fonte di luce, è l'unità hè K. E fonti di luce cù una temperatura di culore sottu 3300K anu un culore rossu è dà à e persone un sensu caldu. Quandu a temperatura di u culore supera 5300K, u culore hè bluish è dà à e persone un sensu frescu. In generale, i fonti di luce cù una temperatura di culore più altu di 4000K sò usati in i zoni cù temperature più altu. In i lochi più bassi, utilizate fonti di luce sottu 4000K.
7.Indice de rendu des couleurs (Ra)
Tant a luce di u sole è i lampi incandescenti irradianu un spettru cuntinuu. L'uggetti mostranu i so culori veri sottu à l'irradiazione di grande luce di u sole è di lampade incandescent, ma quandu l'uggetti sò illuminati da lampade di scaricamentu di gas di spettru discontinuu, u culore avarà diversi gradi di Distorsione, u gradu di a fonte di luce à u veru culore di l'ughjettu. diventa a resa di culore di a fonte di luce. Per quantificà a resa di u culore di a fonte di luce, u cuncettu di l'indice di rendering di u culore hè introduttu. Basatu nantu à a luce standard, l'indici di resa di culore hè definitu cum'è 100. L'indici di resa di culore di altre fonti di luce hè più bassu di 100. L'indici di resa di culore hè spressione da Ra. U più grande u valore, u megliu u culore di a fonte di luce.
8.A vita media
A durata media di a vita si riferisce à u numeru di ore chì 50% di i lampi in un batch di lampade s'illuminanu quandu sò danucati.
9.A vita di l'ecunumia
A vita ecunomica si riferisce à u nùmeru d'ore quandu a pruduzzione di u fasciu integrata hè ridutta à un certu rapportu, tenendu in contu i danni di u bulbe è l'attenuazione di u fasciu. U rapportu hè 70% per e fonti di luce esterna è 80% per e fonti di luce interni.
10.Efficienza luminosa
L'efficienza luminosa di una fonte di luce si riferisce à u rapportu di u flussu luminosu emessu da una fonte di luce à a putenza elettrica P cunsumata da a fonte di luce.
11.Luce abbagliata
Quandu ci sò oggetti estremamente brillanti in u campu di vista, serà visualmente inconfortu, chjamatu dazzle light. Dazzle light hè un fattore impurtante chì afecta a qualità di e fonti di luce.
Sò chjaramente avà? Sì avete qualchì quistione, ùn esitate à cuntattate cù Liper.
Tempu di Postu: Dec-03-2020